- Úvod
- Reklamácia -ako reklamovať
Poškodenie pri doručení
Rozbalili ste nový tovar a zistili sa, že je poškodené, hoci bol obal neporušený? Informujte čo najskôr buď prepravcu alebo našu spoločnosť. Ideálne do 48 hodín, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.
Informujte o probléme dopravcu
DPD oznámte do 2 pracovných dní prostredníctvom Kontaktného formulára v zákazníckej sekcii https://www.stazovatel.sk/reklamacia/dpd
Obal je potrebné zachovať aj jeho vnútorné balenie, vyhotoviť fotky poškodeného obalu, výrobku a etikety
Zásielkovňa: ihneď kontaktovať odosielateľa aj dopravcu, znatne poškodenú zásielku ihneď reklamovať na výdajnom mieste
Zákaznícka linka zásielkovne: tel. - +421 221 201 135
mail:info@zasielkovna.sk
Nefunkčný nový tovar
Prestal váš nový výrobok fungovať v 14 dňoch od jeho doručenia? V takom prípade ho u nás nemusíte reklamovať, stačí tovar vrátiť v rámci Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Všetko tak prebehne rýchlejšie.
Reklamácia
Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.
Reklamovať tovar môžete jedným z 3 spôsobov:
1. Reklamácie na predajni
S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme, stačí priniesť výrobok a nákupný doklad.
Pre urýchlenie procesu je dobré si dopredu vyplniť reklamačný list s popisom závad
2. Reklamácia poštou
Stačí vyplniť Reklamačný list. Do poľa popis závad, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú závadu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku. Výrobok zašlite na adresu
Homedesign SK, s.r.o.
Čierny Chodník 17
831 07 Bratislava
3. Reklamácia prostredníctvom Zásilkovna - Reklamačný asistent
Najvýhodnejší spôsob odosielania reklamovaného tovaru - pre Vás je služba zadarmo. Ihneď po zistení závady nám treba prostredníctvom mailu oznámiť, že sa jedná o reklamáciu tovaru, popísať závady či poškodenie tovaru a zaslať fotky poškodenia.
Obratom Vám mailom zašleme štítok Reklamačný asistent, ktorý potom nalepíte na starostlivo zabalený tovar, a odnesiete do ktorejkoľvek pobočky Zásilkovne. Vašu reklamáciu po doručení tovaru vybavíme v zákonnej lehote, a to: opravením výrobku, výmenou príp. vrátením finančnej čiastky.
Nezabudnite do zásielky pribaliť vyplnený Reklamačný list!